poniedziałek, 17 stycznia 2011

Pierwsza wypłata w Programie Partnerskim

Do założenia tego bloga i rozpatrzenia możliwości dodatkowego zarabiania w sieci skłoniła mnie pierwsza wypłata z programu partnerskiego. Gdy umieszczałam link do tego programu na swojej stronie myślałam sobie; pewnie nigdy nie nazbieram tych wymaganych 50 zł aby dokonać wypłaty, ale co mi szkodzi... 2 minuty roboty i już. Oczywiście nie byłoby szans na zarobek gdyby na stronie nic się nie działo. Ale na niej działo się coś już od 2004 roku, niezależnie od tego, że umieściłam na niej link partnerski. Gdy zajrzałam na swoje konto ostatnio... okazało się, że uzbierałam już 109 zł. Wszystko przeliczam na książki więc szybko doszłam do wniosku, że mogę za to kupić 3 niezłe powieści!
Więc chyba warto!
Są szanse, że jeśli zrobię w tym kierunku coś więcej to i moje "książkowe" zarobki będą większe.
Książkowe - ponieważ wszelkie zarobki z PP postanowiłam wydać na książki. Będę miała spokojniejsze sumienie bo książek kupuję ogromną ilość. Wiadomo gdzie je wydaję ;) W najlepszej (czytaj najtańszej) księgarni w sieci Selkar.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz