niedziela, 16 stycznia 2011

Czy ja to potrafię?

Niedawno na moją majlową skrzynkę trafiła wiadomość od opiekuna mojego konta w pewnym programie partnerskim. Jej treść zaciekawiła mnie. Kliknęłam w linkę. Było to zaproszenie na darmowy kurs dla uczestników w programach partnerskich na żywo... na czacie. Kurs miał zacząć się za parę minut. Miałam chwilę wolnego. Myślę... zobaczę, posłucham, w każdej chwili mogę wyłączyć. Szkolenia wysłuchało ponad 200 osób. Wysłuchałam do końca. Godzina minęła nie wiadomo kiedy. I nie żałuję. To co usłyszałam dało mi do myślenia.
W tej chwili kurs ten można wysłuchać za niewielką opłatą.
Jak już wcześniej wspomniałam biorę już udział w jednym Programie Partnerskim. Właściwie bez żadnego wysiłku (nie robię nic ponad to co i tak bym robiła) w krótkim czasie zarobiłam kilkadziesiąt złotych. Pomyślałam więc sobie, że chyba mogę zarobić więcej. Dlaczego by nie, skoro inni potrafią na tym nieźle zarobić.
Zdaję sobie sprawę z tego, że internet to świetne miejsce na biznes. Prowadzę przecież z powodzeniem sklep internetowy z bielizną... już od kilku lat. Sklep internetowy rozwinął się i powiększył o sklep stacjonarny. Bardzo dużo czasu spędzam w sieci. Widzę możliwości, które ona mi daje i spróbuję wykorzystać je na kilka innych sposobów :)
Nie wiem czy się uda. Możliwe, że wcale nie potrafię. Ale co mi szkodzi... najwyżej nic z tego nie będzie. Nie zainwestuję w tą sprawę nic poza swoim czasem.
Spróbuję tutaj opisywać moje pomysły i efekty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz